2012 nu då!

God eftermiddag alla, pallade inte skriva mera igår, hade fullt upp hela dagen! Kan skriva lite kortfattat... Jag och Julia gjorde iordning oss och fixade allt här hemma, sen kom dom vid halv sju då vi typ nästan direkt åt förrätt som var räktoast, ganska standard om man säger så! Sen satt vi bara och snacka för att sedan äta varmrätt som blev kyckling inlindat i bacon med pasta och pesto/ kall sås. Sen va det hög musik på och tog massa cp kort med Hannas kamera så får väl se om jag kan få tag på några :D Sen tog vi efterrätten som var nåt så enkelt som chokladfondy ( vet att det inte stavas så men vet inte hur det stavas :D ) med frukt och skumtomtar! Sen drog vi igång musiken igen och gjorde ja.. dans? Eller kanske en skrämmande Hanna? Eller bara hade otroligt kul! Sen såååå va det äntligen dags för tolvslaget även ifall jag får smått panik varje år, vet inte varför, men det känns bara så konstigt. Då drog Julia iväg korken och så stod vi ute och skålade och kollade på raketerna, och grannarna hade faktikst :D blev väldigt glad över det, hehe! Sen va det in igen med lite mer dans fast med lite smått stressande låtar, haha! Sen drog "alingsåstjejerna" vid 1 typ då jag började fixa undan allt osv, sen la vi oss vid 3 typ och somnade strax efter 4 , vaknade 12 och fick väcka Larsson ;) hehe, stackare (a) Nu har alla åkt och jag ska snart gå ut och gå med Annelie, känner att det kan vara riktigt gött en sån här dag :) för att sedan komma in och kolla film eller nåt sånt :) Men nu ska jag dra mig, skriver kanske sen! Ha det!

Blev fan lite besviken på att inte få träffa på Dig igår måste jag ändå säga, var för längesen nu!

Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0