What if I don't know anything right now?

Heeeeej! Hemma nu då efter kalkonmiddagen :D Hela släkten där förutom Johan som var i Danmark med Elfsborg och spelade, dom vann med 1-0 :D men ja, vi kom dit fick cider och champagne + chips och nötter typ. Sen va det kalkonen, potatis, sås och massa grönsaker! Helt galet hur mycket man äter där?! Sjukt ju, känns som att jag ska spricka och det var 6 timmar sen! Hehe, och till efterrätt blev det en stor glassbomb med vaniljglass, maränger och massa bär, mumsigt. Sen tårta och lite kakor och sist men inte minst godis! Känner att jag har ätit för mycket godis nu det senaste... inte ens gott :( Och stoooooort grattis till min kusin Ellen som har fått en egen lägenhet som hon ska flytta in i på torsdag :D hehe, min moster bjöd in mig, mamma och mormor dit så vi ska ha lite trevligt där när hon har kommit till ro! Och läste en stooor artikel om Johan i någon tidning som dom hade med sig, alltid lika kul! Vi tog 6 färjan hem och ja, tog ca 1 timma och nu sitter jag här i sängen och är helt slut! Men ska nog faktikst dra mig så ha det super :)

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0