Vädret = <3

Heeeeej! Tisdag idag vilket innebär att jag är cp trött, verkar ha blivit något att jag är pigg på måndagar och sen så fort det blir tisdag så håller jag på att dö av trötthet?! konstig tjej...Jaja. Spanksa första lektionen, sen historia, fick sluta tidigare som vanligt på historian vilket är grömt skönt asså! Gick och åt med bruddddddsen och sen försvann Ebba och Carro, så jag och Malin gick och letade efter dom ett bra tag, var seriöst runt hela skolan och letade :s hittade dom verkligen inte! Så vi bestämde oss för att gå ut lite, så vi satte oss vid väggen och jösses va varmt det var idag eller ?! Galet gött ju, satt och snackade där ett bra tag och sen letade vi upp dom och då satt dom där på en mobbad bänk... Mobbade tjejjer <3 Psykologi och sen blev det matte, uschusch! Kom hem strax innan 15 då jag satte mig vid tvn och nu har jag pluggat massa matte för jag har ju prov imon, jiopppie! Hade det ju precis? Seeeegt..
En liten konstig sak som jag har märkt med mig själv, jag är sååå jäkla intresserad av sportfånar, gillar inte alls "musikaliska" killar som sitter där med en gitarr ( asså inte så att jag inte gillar dom men skulle inte kunna tänka mig att ha en kille med en gitarr om jag kunde få en sportfåne , hehe ). Första gången jag sa att jag ville bli ihog / gifta mig med en sportfåne var redan vid 5 -års åldern och det har allt hållt i sig. Kan ju vara för att jag själv är så sport intresserad även om jag inte går i någon sport längre, absolut en önskan och helt fotboll eller hockey , dom typ största sporterna (a) Hehe. Nä nu får jag väl dra och göra lite mera matte så att jag iaf klarar provet känner jag. Ha det grömt så länge :)

Tjohej!



Hoppas på att du blir frisk snart så jag kan få dra med dig på träningen! Klantskalle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0