Underbart!

Då var det lov, fyttifan va gött eller?! Berättar lite om dagen som började 8.40 som vanligt, hade psykologi och sen typ 1 timmas rast, sen va det lunch och ytterliggare någon timmas rast för att sedan ha privatjurridik i äckliga dummet ( är ingen luft där inne, helt seriöst sjukaste rummet som finns, dom som aldrig har varit där inne och tror att jag överdriver kan ju hålla käften lite för det är sjukt...)
Sen svenska och åter igen i äckliga rummet -.- fyyy! Och sen sista lektionen blev Engelska, då vi hade prov! Gick nog faktikst väldigt bra! Hem lite snabbt för att sedan dra till Carro.
Vi skulle ha lite tjjejmiddag typ, jag, carro, malin och ebba! Tycker det blev en riktigt lyckad kväll med otroligt mycket mat, skratt och bara massa prat + lite slagsmål.. haha.
Vi åt till förrätt räkcocktail ( stavning ) super gott! Sen åt vi fläskfile inlindat i bacon och någon ost i, samt bea-sås och sånna där runda små potatis saker ni vet? ;) haha kommer verkligen inte på vad det heter men det var så sjukt gott i vilket fall! Sen efterrätten blev marräng och hallon tårta, mums!
Kan säga att jag hade så ont i magen för den var helt proppfull verkligen, galet! Sen la vi oss och kollade på "Bert" lite och åt godis, chips och dipp! Asså ni anar inte hur mkt jag har ätit nu ikväll, herregud! Men aja, är så trött så jag vet inte vad jag skriver typ så ska nog sova nu! Ha det braaaaaa

Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0