Trying not to love you, or?

Hallo, dagen blev lite ändrad om man säger så! När jag satt på tåget fick jag ett sms av Malin att hon hade blivit sjuk... ( skulle varit hos henne ) så lite halft panik över att jag inte kunde få tag i Carro som jag skulle möta upp när hon sedan kom med bussen och då stod vi bara å kollade på varandra och undrade va fasen vi skulle göra nu! Men det löste sig fort, gick först till pressbyrån där jag köpte 2 skvaller tidningar till Branäs (a) Måste ju vara lite road ;) Sen drog vi till BonBon och hyrde 2 filmer, köpte 2 drickor och ett pringles rör. Sen gick vi och beställde pizza och åkte sedan hem till Carro, åka buss med pizza, jippie jääätte piff! Kom hem till henne strax efter 15 då vi åt och satte på första filmen, och kan säga att båda filmerna vi hyrde va lite små porriga, asså fattar inte hur vi lyckades hyra TVÅ så snuskiga filmer så vi bara satt och skrattade.. hehe. Sen efter dom 2 filmerna satte vi på Football Factory ( stavning ) då det bara var massa fotbollshuliganer som slogs och höll på, kändes väl lite bättre än att se massa sex, avsugningar och ja, lite sånt. Hahahah herregud asså. Tycker också väldigt synd om stackars Amanda som har lekt lite för hårt i skidbacken? Haha, krya på dig goding! Nä nu ska jag snart nana hade jag tänkt, men ha det super bra och hoppas ni har haft en gröm dag!

Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0