Trolololool

God kvääll, natt eller va det nu blir! Lördag idag, chilll som fasen, har bara städat lite sen åt vi och sen drog jag bort till farmor och farfar... Efter en stund kom pappa och Sebbe bort så firade vi sebbe som fyllde år igår ( Kan ju säga grattis till Basse, Conrad och Fredrica som fyllde igår) Sen drog jag hem vid halv fyra för att min lilla Hanna skulle komma hem till moii, kuuuul! Vad har vi gjort nu då? Vi har snackat, kollat vänner + druckit te, mumsigt värre. Sen åt vi lite och sen va det Melodifestivalen och kan säga att jag har aldrig gillat Ulrik men hans låt nu vara super bra, kan vara för att jag är totalt förälskad i trummor och det var ju dubbla uppsättningar ;) hehe, go musik! Sen drog hon typ efter det och nu har jag bara chillat och kollat lite bloggar,  ska nana snart !

Ha det bra, tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0