Take my hand and never let it go

Hallåjhallåj! Lördag idag och nästan  10 + här och sol :D grymt ju! Om typ en kvart ska vi bege oss ut mot Björkö där släkten och kalkonmiddagen väntar <3 Kärlek på det! Vi brukar alltid äta kalkon på juldagen när vi har osvit hos mormor och morfar från julafton men eftersom att vi var här iår ( förra året, hehe ) så kör vi kalkonen tillsammans med alla födelsedags barn! Ska fora både mamma, mormor, morfar, Ellen och Sebbe, så då passar det ju super bra med kalkon som jag förövrigt ÄLSKAR! Och sen någon smarrig efterrät (a) hihi, men skriver när jag kommer hem. Ha det super bra nu i vårvädret!

Tjohej :D


Trötta tjejer på håltimman i torsdags!

Och med denna otroligt charmiga bild säger jag HEJDÅ nu ska jag iväg och bli rejält bortskämd heeeeela dagen! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0