Sleep tight tonight

Ja men titta, nu är jag här vid datorn igen när jag egentligen borde sova eftersom att jag ska upp 6.45 imon... JIPPIE jätte kul woooho, taggad, fast nä. Kommer iofs sova i bilen men ändå ;) Drar ju då till Branäs med familjen och Tingsen's och Ljungqvist's , ska bli super kul tycker jag! Har ju åkt med Tingsen i princip varje år sen vi var små men nu har vi haft ett litet uppehåll! Och våran familj har inte åkt på 3 år så känner att jag kommer vara som Bambi på hal is :( aw...Nä jag får väl änna dra mig nu om jag ska ens orka gå upp imon, (fast idag eftersom att det är efter midnatt ) hhiiihi, smart jag är. Men ni för ha det super bra här hemma nu så hörs vi när jag kommer hem på söndag!

Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0