Mahaaha damp ju

Heeej! Skrev inte igår för att jag inte orkade :)))))))) men skola som vanligt igår och sen direkt efter skolan drog jag till stan med Carro, fick köpt lite presenter till Larsson som fyller år på lördag! Iaf, sen hem och chilla sönder då jag egentligen borde pluggat men aja, så kan det gå ibland! Onsdag idag då vilket innebär sovmorgon till 9.50 så jag även oftast kan åka med mamma in vilket innnebär att jag kan gå upp strax innan 9...grömt! Hade då idrott, på Hälso men vi var på ett Zumba passs och jag hatar ju det så jag stod i ett hörn och rörde knappt på mig för jag inte gillar det speciellt mycket om man säger så! Sen till skolan, lunch, matte, engelska och sen drog jag till Hälso igen för att träna, blev ca 1 timma på gymmet. Tycker det är lite coolt att det är en gubbe där som är 93 år som är på gymmet, dock har han alltid med sig sin gamla fru som är lite yngre än honom som får hjälpa till hela tiden fastän att hon tränar också! Fatta gött att kunna träna när man är så gammal? Även om det inte blir lika hårt som när man var yngre såklart, men ändå, jag hoppas bara att jag får vara frisk och kry så jag också kan vara sån när jag blir gammal! Pappa kom och hämtade mig, åkte hem och då duschade jag och plugga lite, sen åt jag goaste maten! Mumma. Och ja, nu ligger jag här och är lite lagom gött trött och just det, skrev ett inlägg i söndags som inte kom upp verkar det som... Men jag åkte ju då till allum med Backman, och jag fick köpt ett par skor, shorts och en topp :D kändes bra när man åkte därifrån för skor och shorts var något som jag letade efter! Toppen var bara något som följde med ;) Måste plugga.. men är för trött och har huvudvärk så känner att jag tänker sova snart och vakna upp till torsdag och sen fredag och sen äntligen heeeeeelg :D SÅ otroligt gött va ! Men jaja, ni får ha det så bra och nana gött :)

Tjohej!




Trött, gött blött hår och bara allmänt tråkig humor men ajg bjuder på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0