Jaha ja, packa!

Tjenare, onsdags kväll här nu då för dom som inte har fattat det! Idag har jag varit med lilla Moa, vi gick en lång och otroligt kall promenad, (har inte ens fått upp värmen än ) sen satte vi oss i soffan och var så töntiga så vi satte på "Skönheten och Odjuret" sen även "Kejsarens nya stil", älskar ju då disney filmer och har ju fått igång VHS:en så nu kör jag på här med allt vi har, och det bästa med dom gamla filmerna är så korta, mellan 1-1,5 timma bara, asgött! I alla fall, hon drog vid 20 och sen dess har jag bara packat å packat, asså vi ska bara vara borta i 4 dagar men känns som att vi har packat ner mera saker nu än när vi skulle till USA förra året, haha. Menmen, får väl fortsätta här, tycker det är såååååå otroligt tråkigt att packa, fy asså. Ska packa ner massa kuddar med tanke på att vi åker runt kl 7 imon bitti så ska jag försöka sova lite i bilen! Hinner säkert skriva ett inlägg innan vi åker och sen får vi se om någon har med sig data eller inte. Känner att det är inte så jätte nödvändigt att behöva skriva när man ska ha super kul med goa människor några dagaar och bara komma ifrån allt, super skönt :D

Tjohej!


HoppasHoppasHoppas på att det blir du och jag i Kroatien nu du!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, nu håller vi tummarna för att viljan ska gå igenom helt, vilket jag tror att den gör! :D

Hoppas du får det bra i Branäs nu också! Puss på dig min gullonge! <3

2012-02-17 @ 00:45:18
URL: http://sofiaevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0