I'm back!

Hellu alla! Nu är vi då hemma och är lite sådär gött sliten efter 5 timmar i bilen! Skriver lite kort om vad som har hänt på dagarna.

Torsdag, då åkte vi vid 8 på morgonen och var framme i Branäs strax efter 13 då vi direkt drog och hyrde skidor och hela det paketet. Sen tog vi och lämnade våra grejer i lägenheten för att sedan åka några åk i backen innan dom andra kom... Fick åkt typ 2,5 timma och sedan drog v hem och inväntade alla som var lite utspridda i backen, sen på kvällen var vi helt slut så det var bara att äta och bädda och allt sånt för att sedan sova.

Fredag, vaknade upp strax efter 8, vi går upp och äter frukost för att sedan ta på oss och dra ut till backen, åkte några timmar och sedan grillade vi korv och hamburgare + varm choklad <3 <3 <3 Sen va det bara ut i backen igen några timmar och sedan kom vi hem, duschade, åt, skratta så man nästan kissar på sig, gör iordning sig och lägger oss och sover.

Lördag, vaknade samma tid, ringde Sebbe vid 4på morgonen i sömnen, kändes jätte bra med tanke på att han hade fullt ljud på mobilen ;) bra gjort osv! Märkte att jag hade fått 2 skit stora bulor på smalbenen vilket gjorde så frukstansvärt jävla ont! Så det var lite små jobbigt att få på sig pjäxorna. Ut i backen, hem till lägenheten och äta lunch, var inne där ca 1 timma och sen ut igen.. Jag och Elisa åkte en knapp lift jämte den stora stolsliften när vi är 110% säkra på att vi ser Sebbe och John uppe i den stora liften så vi börjar ju ropa, vinka och skrika allt va vi kan... När dom som satt där uppe väl märkte det så vände dom sig om och började heja tillbaka, visade sig att det var 2 danska killar i våran ålder, jiiiipppie så lyckat! Åkte vidare någon timma, sen hem och äta + melodifestivalen vilket sög riktigt hårt, fyfan va dåliga alla var :o Sen gick vi och la oss runt halv tolv.

Söndag, vaknade hyffsat tidigt av att jag kommer ihåg att jag hade gått i sömnen... Vaknade runt 2 av att jag satt nere i Elisas säng och kollade på henne och Fanny medans dom sov ( sov över fanny i våningssäng ) trodde att det var morgon när jag vaknade så jag satt kvar och tänkte att dom vaknar nog snart, men så gav jag upp och drog med mig täcket upp till min säng och kollade klockan, då var den bara 02.00 asssåå creeeeeepy tjej här eller :s Aja, bara en stor städmorgon fast vi barn var bara i vägen så dom vuxna blev irriterade på oss som vanligt ;) sen kom vi ifrån lägenheten redan kl 10, tidigt och bra för då kommer man hem tidigt! Kom hem strax efter 15 och sen dess har jag packat upp och bara chillat sönder, pallar inte skolan imon, menmen!

Kan säga att vi "gänget" som var där uppe hatar danskar lite efter denna resan, dom bara kör på en typ och bryr sig inte och tror dom är bäst osv! Så dom blev inte så glada när jag och Elisa sa att vi hade hejat och så på några danskar ( skoj såklart )
Jaja, resan blev mycket lyckad och otroligt mycket skratt och massa bilder som får komma upp när jag lagt in dom på datan, ha det super bra sålänge, ska nog lägga mig hyffsat tidigt idag faktikst! Är dödstrött verkkligen.

Ha det bra, tjohej :D

Kommentarer
Postat av: backman

"Skriver lite kort om vad som har hänt på dagarna" .... ? hahahah...

2012-02-19 @ 21:50:18
URL: http://juliabackman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0