Hell yeah

God kväll, måndag, ny vecka, nya ta och bara 1 vecka kvar till lov :D tilloch med mindre ;) haha! Gick upp som vanligt 6.15 höll på att dö helt seriöst, sjukligt trött! Jaja, började 8.15 med svenska, ganska chill ändå. Sen matte där det mest blev snack om fredag, men mer om det senare i veckan. Tog en snabb lunch med Ebba, Malin och Carro, sen plugade vi lite företagsekonomi, dom som hade fått IG fick göra om provet idag, även dom som ville försöka få högre betyg fick göra igen idag, alla som inte ville göra det fick håltimma och jag fixade det galant och sen hade vi ingen jurridik så slutade dirr efter provet alltså 12.30! SKönt det , vi 4 drog till Nygrens och åt/ fikade, satt där någon timma för att sedan ta halv tre bussen hem och sen hade jag bara chillat sönder, hyffsat go dag för att vara måndag iaf ;) Nu blir det lite varma mackor och te tror jag, sen kolla Sofias änglar, älskar det även om det är så otroligt sorgligt... Så ser la kvällen ut, och har även snackat med Sofia om Kroatien, kan änna bli grömt detta känner jag om vi får som vi vill! :D hihi
Ha det bra, tjohej :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, hoppas att det går nu! :D Fatta hur grymt det hade varit eller!

2012-02-07 @ 13:04:11
URL: http://sofiaevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0