Helg sköna helg!

Fredag nu äntligen :D gött! började 8.40 idag så åkte med mamma in, bilen som vi hade framför oss hela vägen till skolan hade en räv på en typ korv som satt där bak på bilen, skit äckligt :o Psykologi första, sen hörsalen för att lyssna på en mäklare som snackade ( inom jurridiken ) sen lunch, låååång rast. Vi kollade film och massa äckligt trailers, bra där! Sen röv svenska och sist engelska då vi bara kollade på film, "Bend it like Beckham" eller va den heter ;) Gick sedan och mötte Sofia pluttis, hon skulle ju med och träna idag så vi drog in och tränade ca 1 timma. Sen duschade jag och gjorde iordning mig för att åka hem till Ebba där även Malin och Carro var. Super mysig kväll och galet mycket skratt, heeerregud! Kollade även en grymt bra film enligt mig, Prom night (skräck) en otroligt bra skräckfilm tycker jag :D Pappa kom vid 23 och nu ligger jag i sängen, myyyyyys! Ska dra mig nu så ha det braaaao.

Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0