Heavens gift to the world

Hejhopp, måndag idag och grymt segt faktiskt! Svenska, matte låååååång lunchrast för att vi inte hade någon företagsekonomi, så jag, carro och ebba drog till Nygrens och fikade! Snö storm idag också typ ju?! Inte kul någonstans... Drog tillbaka och hade 1 timmas jurridik, jag satt dock och kollade massa bilder från Underbara 9E, började nästan gråta där mitt i lektionen! Hehe, så grymt underbara var / är ni , går inte att beskriva hur kul vi har haft det och hur bra allt har känts. Sen slutade vi vid fem över två då vi tog bussen till stationen och sen vidare med Ängabo bussen till Maxi där viköpte lite taco grejer, vi gick sedan hem till Ebba och fixade det, gött med sån "helg" mat på en måndag när man är lite lagom deppig över att helgen är över ;) Sen chillade vi bara på't! Pappa kom runt 17 och hämtade mig och kan säga att traffiken var kaos, alla bara tutade och ingen kunde köra och ja, bara kaos! Hehe, fick vänta på sebbe en halvtimma seg som han är och sen hem och lyssna lite musik och fixa , och nu ska jag snart ta en dusch och kolla Sofias änglar med mamma :D Ha det suuuuuper bra! Och får ju inte glömma att gratulera goingen Michaela idag på födelsedagen! Stort Grattis igen och hoppas att dagen var bra från start - slut :D



Grattissss snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0