Alla hjärtans dag!

God morgon, känner att jag är så grymt utvilad nu efter massa go sömn, känns otroligt skönt! Vaknade runt 8 tiden, la kudden över huvudet och somnade om till 11, lagom gött sådär! Kärlekens dag idag ju, jag ska spendera min dag med Malin och Carro :D vi ska vara lite lagom tjocka, även om Carro inte gillar när jag säger så ;) och bara umgås och ha kul! Dissade faktiskt en person idag, hoppas det inte förstör personens dag vilket jag inte tror med tanke på vad jag vet han ska göra sen ikväll, Haha! Såååå ja, får la skriva ikväll när jag kommer hem och berätta lite mer om vad dagen har erbjudit! Förresten, massa jävla snö har jag kommit under natten.... Visst det kommer vara massa mera snö uppe i Branäs sen, men det är inte samma sak, då åker man skidor och har allmänt kul i snön! Men här vill jag inte ha snö, inte så mycket iaf. Men åker ju snart så chill :D Ska snart äta lite frukoooost och sen göra i ordning mig och sen försöka komma bort till tåget, woooho! Hoppas ni får en jätte mysig alla hjärtans dag om det så är med din kille/ tjej, kompisar, kanske tilloch med själv? Gör något bra utav dagen nu och gotta er lite extra!

Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0