All night long

Tjolahoooo!
Berättar vad som har hänt i helgen nu dådå !

Fredag :
Skola, sen hem till en för att sedan få springa till bussen och sen komma hem och vara hemma i 5 minuter för att sedan springa till tåget och möta upp några. Sen drog vi hem till Ebba och firade henne med paket, mat och bara massa tjöt! Kom hem vid 23 då jag nästan la mig med en gång, så otroligt trött!

Lördag :
Upp tidigt för att ha 10 minuter på mig att göra iordning mig och äta frukost, för att åka in till stan med mamma där var jag hos en och hade lite myspys fastän att jag typ sov där, sånt är livet ibland asså! Tog 12 tåget hem, gick till farmor och farfar, var där typ 1,5 timma och bra snackade, gick hem sen för att äta lite och sen fixa iordning mig. Sen strax innnan 17 skjutsade mamma och pappa in mig till stan, hämtade upp Larsson på vägen, sen kom vi till Moa då vi skulle fira henne för att hon också fyllt år! Jätte lyckad kväll verkligem super kul även om jag är lite smått rädd för din katt ;) Jag och Sofia hade det inte lätt där ett tag... haha. Jag åkte hem vid 00.30 då jag la mig direkt nästan.

Söndag :
Idag blir det bara slapp, hemskt mycket slapp!

För att sammanfatta helgen så har det vart väldigt stressigt men otroligt roligt och mycket födelsedagsfirande! Och bara 1 vecka kvar till lov och skidor :D :D :D fyfan va gött eller!

Aja drar mig nu, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Fred & George

Haha, lite farlig är hon nog. Kul att du kunde komma :D

2012-02-05 @ 18:36:34
URL: http://FredandGeorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0