Ajjemän, wooho, vad händer?

Halllooojj, vad har hänt idag då? Jo min lilla fina söta Sofia kom hit vid 14 tiden, vi drog direkt ut på 1,5 timmmas promenad med mycket prat och kollande av små söta lamm :D tänka sig vad vi har här i VB! Kom hem och då åt vi lite tårta som blev över från igår, sen blev det lite tv och sedan sängen med datan där det blev väldigt många snygga bilder! Sen fick vi för oss att kolla på någon Disney film så vi ( pappa, hehe ) kopplade in en gammal VHS och då kollade vipå Mulan, vet vad jag kommer göra några kvällar nu när VHS;en funkar ;) så mysigt är det ju! Sen mera tv och sen drog hon hem vid 22 typ, mycket trevligt dag måste jag säga och du är grym! <3
Ska dra mig, tjohej :)

Bjuder på några fina bilder


Vacker du är min vän!

Uhm...

Visst borde man vara stolt över att ha oss som sin vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0