Tredje advent idag ja

Hallo, idag har jag kollat O.C och kollat min engelska som jag ska tjöta om imon, och även kollat i fotoalbum från när jag var liten... Blir så glad när jag kollar samtidigt som jag blir ledsen när det kommer bilder på mig och farfar, men sen tänker jag till och tackar honom för alla minnen jag har fått med honom under dessa 17 år. Men jag tänker på dig varje dag ska du veta, och det märks att pappa har kommit in i sorgen nu, han är helt borta men vi tar hand om varandra.
Jag kommer snart och pratar med dig och lägger en blomma på graven, berätta om allt som händer och har hänt.

Gud va sur du hade blivit över allt snack om Kalle Anka, haha, men då hade vi kunnat sitta och bli sura tillsammans... Men jag kommer snart till dig och hälsar på. <3

Tjohej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0