30 December

Hallo!
Skrev inget igår pga att jag inte gjorde något, hade svin ont i magen och lite små förkyld så jag stannade hemma hela dagen och lyckades kolla på 12 avsnitt One Tree Hill, haha ibland lyckas man ;)
 
Men idag har jag inte hunnit göra så mycket, storstädat rummet så nu är det städat och fräscht här inne! Har lust med en promenad sen så får se om det blir så, måste komma ut iaf känner jag, haha!
Sen är det ju nyår imon, känns som att det är ganska kaos... Och då blir jag fruktansvärt otaggad faktiskt... Får se hur det blir, min bild av mitt nyår är att jag sitter på en stol i mitt rum och bara glor in i en vägg typ :) Så taggad blev jag!
Menmen, nu ska jag dra mig, göra något vettigt igen! ;) Men ha en bra och grå dag, ja snön är ju borta så...!
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0