You say it best when you say nothing at all

Hej igen!
Idag har det ju varit så himla underbart väder, galet bra! Kom upp tjugo över tio imorse och då stod mamma och pappa redo för att dra ut med båten så det var bara att äta och göra iordning sig fort och sen har vi varit ute med båten mellan elva och fyra så det är ju helt underbart! Har fått badat 4 gånger också, ganska stolt över mig själv ;) Haha!
Sen var det hemma för pappa skulle se handbollsmatchen, dock förlorade dom med 1 poäng, lite synd men ändå, dom var ju i final och blev inte utklassade. Så nu ska jag nog ta och kolla lite OTH och sen ta en goo dusch!
Och något som är helt ointressant för er kanske men som jag känner att jag skulle kunna skriva här är ju att en av mina kusiner är ju reseledare nu och hon har varit i Sicilien i ett halvår nu och så kommer hon hem i 2 veckor i September och sen får hon åka och jobba i Mexico, asså man blir ju inte lite avundsjuk... Jag hoppas på att vi åker dit över jul så att hon inte behöver fira själv liksom ;) Vore ju väldigt tråkigt för henne!
Man kan ju alltid hoppas! Nu ska jag dra mig, ha det bra :)
 
Tjohej!
 
Det är jag på bilden :)))))))))))))))))))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0