Yolo, fulaste jag hört...

Godeftermiddag eller vad man ska säga!
Gårdagen blev inte som jag hade tänkt mig så jag blev gött förbannad kan man ju säga, fyyyyyfan för vissa...! Men iaf, jag chillade runt hela dagen och sen gjorde jag mig iordning och drog bort till Therese där Ellen J var, sen kom Jakob och Oliver också, och sen kom Ellen A så det var himla kul måste jag säga! Först käkade dom och vi bara satt och tjöta, sen kollade vi på en skräckfilm och Jakob var ju för söt, hahahah, tyckte nästan lite synd om honom. Sen tog vi en promenad och det slutade med att vi gick ner till stranden och la oss på bryggorna, det skulle ju vara masssssssssa stjärnfall inatt så vi låg där och kollade upp, fick sett 5 faktiskt! Många önskningar där ;) Sen fick vi kollat på en lite mer romatiskt komedi så alla kunde lugna ner sig , hihi. Sen cyklade jag hem runt ett och la mig direkt!
 
Skriver om dagen lite senare för nu känner jag att jag inte orkar med datorn, mobilen eller nåt... Så jäkla skönt ibland när man är utan det, sån frihet åååh! Hahahah
 
Tjohej :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0