Wohohhho

Godmorgon på er!
Igår kväll var ju det så himla bra va, fick typ några egengjorda vårrullar eller hur man ska förklara det, som förrätt, och det var sjukligt gott! Sen va det grillad kyckling med ris och till efterrätt blev det cheescake och även smält choklad och frukt! Jag kan säga att jag var så mätt va, men så troligt gott allt och skrattade hela kvällen... Våra familjer är liiiite speciella kom vi på :)
Cyklade iallafall hem runt tolv i spöregn, såg fasen inte ett piss så det var bara att chansa ;)
Idag vet jag inte vad jag ska göra, dåligt väder men det ska ju dra bort så man kanske kommer ut lite också! Men ni får ha en braaaa dag alla!
 
Tjohej!
Yes, vi är speciella ;)

Kommentarer
Postat av: annelie

mwahaha det var en fin kväll :3

2012-08-26 @ 14:45:51
URL: http://staypositiveoryouwilldie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0