Who says you can't go home?

Godkväll goingar!
Idag är det måndag vilket betyder skola och upp tidigt, uscuhsch! Har haft samhällskunskap, naturkunskap, mentorstid, svenska, lunch och matte idag, hyffsat chill och slutar 13.20 på måndagar så jag klagar inte :) Åkte hem och kom hem strax efter två då jag åt och satte mig ute i solen och götta mig med mamma, super härligt väder ju! Tog bara en munktröja på mig imorse när jag gick till skolan, och det var 10 grader så jag höll på att dö lite sådär, men det är jag glad för att jag gjorde sen när jag åkte hem ;) Menmen, nu ska jag ta och göra mig en goooo macka hade jag tänkt och lite te + sex and the xity, lite tjejigt kanske? ;) Hehe, men ha det bra alla så skriver jag snart igen :)
 
Tjohej!
Alldelsesssssssss egna jordgubbar från trädgården, mums! Och jag vill inte visa upp mig på sista bilden .... men tyckte det såg så mobbat ut med mina shorts ;) hahah, eller så är det jag som har dålig humor, kan ju diskuteras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0