What do you got if you ain't got love? Yeah, friends, always your friends

Halloj!
Idag har jag mest chillat på förmiddagen, gick inte och la oss förrän 3 inatt så sov ganska länge... hehe! Sen efter vi hade ätit så började jag STORstäda mitt rum, herregud vilket ryck jag fick, börjar verkligen bli ordning och reda här inne nu, skönt det faktiskt :)
Nu har jag duschat och gjort iordning mig, så ska familjen snart cykla bort till familjen Erlingstam, trevligttrevligt :) Så jag lär få en minst lika lyckad kväll idag som jag hade igår, skriver kanske sen eller imon :) Puss!
 
Tjohej!
Älskar mina smp fjun hårstrån som står/hänger lite sådär fult :))Nu ska denna tjejen sätta sig på cykeln, wooho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0