Trevlig kväll!

Halloj!
Idag är det fredag och skolan började 9.15 för min del, åkte bussen in med Jonathan och Anton, lite gamla goda tider att grannarna sitter och tjötar ;) Men iallafall, och sen när vi sitter på Brogården så tro fan inte att en viss person kommer fram med en lapp med hans nummer på, åååååh älskar att dom är såå roliga :))) Började med naturkunskap, engelska, lunch, entreprenörskap och sist företagsekonomi, slutade då 16 och drog till Willys för att möta upp Therese och köpa lite glass. Sen åkte vi hem och jag var hemma strax innan 17 då jag åt, duschade och gjorde iordning mig lite snabbt för att sedan cykla till Therese där vi väntade på Love och Calle, vi tjötade på och kollade 2 filmer, och oj vilken bra kväll jag har haft verkligen! Så skönt att få bara skratta och njuta av härligt sällskap! Kom iallafall hem för en stund sen och mamma och pappa har ju gamlagamlagamla gäster här (menar då inte att dom är gamla utan vi har känt dom länge ;) ) här som har kräftskiva så jag sitter här inne på rummet och chillar, ska nog kolla lite Sex and the city ;) Moaahaha, men ha en go kväll alla :D
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0