Trevlig dag!

Hallooojjj!
Idag åkte jag in till stan med Sofia, vi åt pizza vilket inte är så förvånande om man känner oss två bra ;) Satt och tjöta om sånt som händer osv, skönt att snacka med dig för du vet lite vad som händer och det känns så bra att få prata ut hos dig!
Sen drog vi in till storken och mötte Moa och Linnea, så vi tjöta med dom en stund och sen skulle jag kolla kontouttag och då har jag fortfarande dubbel lön?! Visst det är ju bra men jag blir ju ersättningsskyldig och dom sa att dom skulle ta hand om det... ååååh.... ska ringa på måndag igen och kolla upp det. Fick iallafall köpt en ny mascara, 3 par trosor och 5:e säsongen av One tree hill så behöver jag ens säga vad jag gjorde när jag kom hem? ;) Hhaah, fick kollat  7 avsnitt, hehe... Sen kolla jag lite OS och lite annat skit på tv och nu ligger jag här och ska sova sååååååå sovsött :)
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0