The winner takes it all, neeeee

Halloj!
Igår kväll kom det ju ett par hit och vi hade det faktiskt väldigt kul måste jag säga! Dom ska även till Grekland i September och dom bor ju nästan jämte Alströmer såååå jag får låna lägenheten i 1 vecka :D Fatta hur underbart eller!
Idag så drog jag ut på en liten promenix med Ebba och lämnade en säsong på en serie, sååå ja det va sköj. Sen så har jag inte gjort ett skit faktiskt och jag tycker det är så himla underbart att bara vara. Nu sitter jag ute men ska nog snart dra in och packa lite kläder för helgen, jobbigt att man måste packa ner kläder för alla väder med tanke på att det inte är någon garanterad sol och värme, menmen, överlever nog ;) Nu kom solen så nu sitter jag nog kvar en liten stund till :D
Ha en bra dag!
 
Tjohej!
 
Molningt och varmt
Sol och varmt, väääädigt nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0