That remind me of you

Godmorgon!
Idag är då första skoldagen, eller ja, vi ska bara dit på upprop och typ få papper? Sånt det brukar vara första dagen ;) Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, sörja lite kanske?! Hehe, ne men sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mig, hehe det regnar såååå så jag sa att tågen cpa lite, okej lite taskigt att ljuga men annars hade jag ju blivit pissblöt och det orkar jag inte bli nu, höhö! Tycker synd om min bror som är ute idag med hela skolan, hahah kommer ihåg det när jag gick på GA att dom alltid lyckades pricka in dom dagarna då det regnade som mest, väääldigt dumt tycker jag ;)
Ne vad ska jag nu göra i en halvtimma? Ingen aning, kanske sätter på tvn lite eller nåt, bara så ni vet det liksom :) haha, ha en bra dag alla :)
 
Tjohej!
 
Då drar denna trötta tjej till skolan snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0