Stuck on this road

Tjeeeena!
Kom precis hem från staden, åt med Moa och tjötade i några timmar, sen gick jag mot Hälsostudion och tränade lite på gymmet, duktig tjej här ;) haha. När jag går därifrån börjar det droppa lite men det ser hyffsat ljust ut så jag tänker bara att jag ökar takten lite.. Men jag hann komma till Plantaget och sen fick jag stanna där i en kvar för jag har ingen lust att springa i regnet... Och sen fick jag gå ändå och så tog jag tåget hem och sen en liten cykel tur och nu sitter jag här med en go huvudvärk!
 
Dom andra grillar nu men jag är verkligen inte hungrig än så jag väntar lite! Ha en fortsatt bra kväll alla :)
Tjohej!
 
Gillar ett litet öga och ett stort osåå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0