Start of something good

Godmorgon!
Idag vaknade jag ganska sent, eller ja 11 ;) Åt frukost och kolla lite oth och nu sitter jag här och såg att jag måste hoppa i duschen nu och äta lunch efter det. För sen ska vi till Göteborg några tjejer och kolla Rix fm festivalen! Ska bli kul, 3:e året vi gör detta nu så är ju en lite tradition. Dock synd att så många inte vill, kan eller inte orkar... Tyckte jag var lite tråkigt för det är en kul grej att bara umgås och lyssna på go musik, menmen vi andra kommer ha så underbart, det är jag säker på!
Så ni får ha en fortsatt bra dag så skriver jag antagligen när jag kommer hem igen :)
 
Tjohej!
Bästa som finna att gå i bikiniöverdel och mjukisshorts eller vad man ska kalla det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0