Singing out loud

Hej!
Igår då så kollade jag Sex and the city på dagen ( ja, beroende...) och sen duschade jag och gjorde iordning mig för att hämta upp Annelie och sen stod det några på stationen från gamla klassen som vi gick med till Ebba och väl där fick man kramat dom som hade kommit och sen väntade vi in alla, occccchhhh så roligt det var att få se alla, va faktiskt bara 6st som inte kunde komma så det tycker jag va bra gjort ändå!
Jag, Ebba, Julia och Patrick tänkte att vi skulle hoppa på deras studsmatta så det gjorde vi, dumt gjort känner jag idag, min rygg är seriöst helt pajj, har nog aldrig haft såhär jävla ont, trodde jag va förlamad imorse när jag vaknade eller nåt... buhu tyck synd om mig!
Sen satt vi mest bara och tjöta och skratta å hade det trevligt. Sen började väl dom första dra sig vid halv tio, lite trist menmen, vi andra va ju kvar och fortsatte. Sen vid strax efter 23 gick jag med några killar som skulle till tåget för jag ville inte gå själv, hehe. Sen fick vi kramats lite och sagt hejdå så cyklade jag hemåt och självklart möter man dom cooola 96/97:orna som står och röker så dom börjar ju ropa lite sådär gött men jag palla inte stanna så jaaaa, så cool är jag!
 
Idag har det varit hyffsat väder så har legat ute lite och snart ska jag ta mig en dusch och sen göra iordning mig lite för om 1 timma får vi gäster, eller vi och vi, mamma och pappa iallafall ;) Men jag är lite gött besviken och inte på det bästa humöret idag så jag stannar hemma!
 
Men hoppas ni får en fortsatt bra kväll goingar :)
Tjohej!
 
Bjuder på dom allra första bilderna vi tog med skoldatorn, haha gud va vi skratta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0