Seg deg teg feg

Godmorgon!
Just nu ligger jag i sängen och orkar verkligen inte dra mig uppåt, men är cp hunrig så blir väl illa tvungen snart... Skulle träffat Larsson idag efter hennes jobb men så dissade hon mig ;) ;) ;) Men ska antagligen träffa Hanna och möjligtvis Sofia lite senare, hoppas på det för annars vet jag inte riktigt vad jag kommer göra och det är aldrig bra för då sätter jag mig bara vid tvn och så, så ja... ;) Problem va?! :D
Men ne, nu får jag gå upp så jag inte hungrar ihjäl! Men ha en go dag, verkar vara fint väder? Ser bara liiiite från rullgardinerna ;)
 
Tjohej!
 
Skämtar inte när jag säger att jag är totaltkär i den lilla pojken, asså så underbart söt så jag vet inte vad! Vill ju bara krama honom så söt han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0