One day

Hejhopp!
Idag började jag 8 och då med mitt individuella val som är digitaltskapande, så det hade vi i 2 timmar och sen hade jag typ 3 timmars rast... jippi.. och sen va det idrott, fast det regna så mycket så att tjejerna vägrade gå ut, så vi fick kolla film och killarna gick ut och spela fotboll ;) hehe. Sen va det samhällskunskap och sen slutade vi tjugo i fyra och då drog jag och Malin till Nygrens och åt/fikade, sen kollade vi i lite affärer och sen tog jag bussen till Hälso och tränade, skönt va det! Och nu ligger jag här och ska nana strax, så ni får sova så gott och drömma sött osvosvosv :))
 
Tjohej!
Kan bjuda på lite söta bilder på mig och Carro idag på sista lektionen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0