Nattinatti

Halloj!
Slänger bara in ett litet inlägg innan jag ska ta och söva, åkte ju till Liseberg med Larsson vid halv tolv och sen mötte vi upp hennes syster och hennes familj, sen fick vi inträdesbiljett, (Tack Malin!) och sen bestämde vi oss för att även jag och Julia skulle köpa åkpass så det gjorde vi då... Hahaha, fick åkt massa, både barngrejer med killarna och sen lite för oss själva!
Blev så sjukt blöt av att ha åkt 4 gåner vattenskitarna, jäkligt tur att det var bra väder idag! Men när tilloch med BH:n och trosorna blir blöta, ja det säger väl sig själv... Men dagen har varit super go verkligen!
 
Kom hem runt halv elva och sen dess har jag inte gjort ett piss, bara ätit lite och gjort iordning mig, och nu ska jag nana så ha det bra och sov gott :)
 
Tjohej!
 
Haha åh, gammal bild från när jag och Ebba var ensamma i skolan, eller ja, vi hade rast själva ( Umgås ju mest med Malin, Ebba och Carro, men dom andra två var inte där då) Och så fick vi köpt oss choklad och kunde plugga på braaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0