Nana hold on

Hallohallo!
Igår då så låg jag ute och chilla lite, sen gjorde jag iordning mig lite och så kom gosepöjken hit, har mest tjötat och lite så. Sen kom Ebba och lånade en av oth säsongerna, fick tjötat ett bra ta så han blev lite sur, hahah go. Sen fick jag iallafall tvingat honom att kolla oth för att det var typ ett fortsättning följer avsnitt och då kan man ju inte vänta hur länge som helst på att se det ;)
Sen idag har jag inte gjort så mycket, jag och mamma drog bort till farmor och farfar för att hunden fyllde 6 idag, haha orkar inte... + att jag hatar tårta så ja, va la inte jätte kul, menmen!
Men ska ta mig en go dusch nu och sen när pappa kommer hem ska han grilla så det bli mumigt! Ha en bra kväll :))
 
Tjohej!
 
Yes dålig kvalite och gillar att man ser kritvit ut i ansiktet, wooho
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0