Loved you like no other

Halllllojjj!
Idag är sista lovdagen för min del vilket suger lite måste jag säga... för allt har gått så fruktansvärt fort och det har inte varit det bästa vädret tyvärr. Men imon får man träffa klassen igen vilket ska bli jätte roligt, man får hitta dom där små positiva sakerna i allt ;) Även skolan! Gör allt så mycket lättare då också :)
När jag vaknade imorse drog jag ut och la mig direkt och solade, såååå skönt va det verkligen! Sen har jag mest bara tagit det lugnt och lite så, hjälpt pappa med facebook eftersom han har haft det i... ja inte ens en vecka så han har inte kommit in i det riktigt än ;)
Imon blir det att ställa klockan på 10, inte så farligt ;) Börjar kl 12 och så så detta ska nog bli bra :) Men nu ska jag hoppa in i duschen, ha en fortsatt bra kväll!
 
Tjohej!
 
treläppad tjej här ;) Haha nuuu är man trött! Fast håret är ju lite gött långt nu såg jag, haha opps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0