Losing my miiiiiind

Halloj på er!
Igår kom jag hem vid sju då jag bara chillade järnet, härligt de måste jag säga! Idag steg jag upp strax efter sex och sen drog till bussen vid sju, sen började dagen med entreprenörskap, svenska, låång lunch, jag och carro satt och stirra på massa människor som gick förbi, typ livet ;) Och sen var det matte och naturkunskap! Bara för att alla bryr sig :D:D
Sen drog jag till hälso och åt min goda macka och köpte lite varm och go dricka, väntade på pappa och sen tränade vi på Power Plate, som förövrigt är så jävla jobbigt så jag mådde seriöst så illa efteråt va, och nu är jag helt slut i hela kroppen, men det är samtidigt en go känsla! Tog även lite massage efteråt så träningsvärken minskar ;) hhiihi, sen åkte vi och hämtade Sebbe och John från deras träning och nu sitter jag här hemma och ska snart duscha och äta, sen blir det nog lite chill bara, göttgött! Och imon är det fredag :D hur underbart?! Jo, jätte underbart!
Ne nu ska jag allt ta och dra mig, ha en fortsatt bra kväll alla! :))
 
Tjohej!
(eftersom kameran inte vill sammarbeta med mig idag så blir det icke någon bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0