I know the feeling

Godmorgon!
Gick upp strax innan tio för att jag skulle ut till ödet... Alltså Larsson ute i Ödenäs, men så ringde hon precis när jag skulle gå och sa att vi skulle till Liseberg istället så ja, det blir det nu :D Hennes syster hade två inträdesbiljetter så hon bjuder in oss, snällt där!
Dock tycker jag att Julia kunde ringt liiiite tidigare så jag hade fått sova lite längre och inte känna mig som en zoooommmmbie ;) Menmen, vädret är hyffsat bra idag också så detta ska nog bli bra :)
Ha en super dag här hemma så skriver jag när jag är hemma igen :))
 
Tjohej!
Jag är lite gött rädd för kaninerna eller alla andra som klär ut sig, uschusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0