Goo kväll!

Hej!
Mötte upp Therese vid 15 efter allt åskande och blixtrande... Hon var ute och gick med två hundar så gick med henne en bit och sen lämna vi dom och cykla hem till henne där vi mest bara tjöta på om allt mellan himmel och jord. Sen åt vi och sen tog vi en lite cykeltur och sen kom vi hem till henne igen och gjorde popcorn och kolla på en grymt äcklig och hemsk film, American Crime hette den.
Sen cyklade jag hem runt 22 och nu ligger jag här och tycker lite synd om mig själv, höhö. Imon blir det stan igen, hehe, cool jag är, ja vet...
Therese, du är underbar på alla sätt och jag är glad över att jag har dig!
 

Nu ska jag ta och nana iallafall, så gooodnatt på er :)
Tjohej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0