Goa dagar!

Halloj!
Igår (onsdag) så drog jag in till stan och mötte upp Larsson då hon äntligen fick sitt "sommarlov" i 6 dagar, haha så go, men dom dagarna förtjänar du :D Sen vid ett mötte vi upp Ebba, Hanna och Backman, vi drog till Sallys och lunchade där och sen gick vi bara runt lite och jag köpte innan med Larsson säsong 6 av One tree hill så jag var glaaaaad, hihi. Sen tog jag fyra bussen till Larsson och gick till henne och så fixade vi iordning oss och drog upp till Marianne för att fira henne, åt god mat och hade det jättejätte trevligt!
Sen sov jag hos Larsson osvosvosvosvosv, haha
Sen idag har vi legat ute på gräset och sen börjat kolla på O.C haha, man ska aldrig sätta igång en serie framför mig, då blir man kvar där ett bra tag kan jag säga ;) tror vi kollade i 3-4 timmar nåt sånt , hahah nördar... Sen kom jag hem vid halv åtta typ och då åt jag, duschade och sen började jag kolla Oth och nu ligger jag här och ska nana så ha det braaaa :D
 
Tjohej!
(Har ingen bild för tillfället)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hehe wohooo!! :D finaly, sommarlov :D

2012-08-17 @ 22:01:51
URL: http://juliialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0