Everything but me

Hajjhopp!
Var i skolan i typ 1,5 timma eller nåt igår och sen drog jag med Ebba, Malin och Carro till Sportlife för dom skulle träna och jag fick ställa upp som fotograf lite ;) Haha. Sen drog vi hem till Carro så gjorde hon super go mat till oss och sen åkte vi bort till Holmen för att kolla Malins nära vän/kompis/kille ja, jag hänger inte riktigt med ;) haha. Höll seriöst på att frysa ihjäl men kom hem strax innan tio då jag hade "beställt" te och macka hemma, snäll mamma man har som fixar det! Sen somnade jag väl inte förrän runt tolv vilket jag fick lite panik över måste jag säga med tanke på att jag skulle upp kl 6...
Men vaknade strax innan klockan av att jag var pigg? ASSÅ PIGG KLOCKAN 6 PÅ MORGONEN ÄR INTE NORMALT! Hahaha
Drog ut till bussen vid 7 och sen började vi 8 med entrepenörsskap, svenska, håltimma/ lunch, matte och sista NO. Måste säga att det känns sååååå konstigt att se så många 96:or på skolan, känns helskumt hahah.
Kom hem runt halv fyra då jag har ätit och nu sitter jag bara här och somnar typ, hehe, nu kommer la tröttheten ;)
 
Nu ska jag dra mig, äta lite melon och så! Muuuuumms, ha en bra kväll alla :)
Tjohej!
 
Thihi, lite rynkig :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0