Don't ever let it end

Halloj, kom hem för någon timma sen efter att ha fikat några timmar med Amanda, Lina kunde inte komma så det blev bara vi två men det var lika trevligt det! Något vi pratade om var att jag är en ganska stor serienörd så tänkte jag att jag kan ju skriva här vilka mina topp 5 serier är!
 
VÄNNER
Denna serien har jag kollat på i många år och har även alla 10 säsonger hemma så ja, jag kan nästan alla repliker utan till... haha, men det är så skönt att bara sätta på ett avsnitt av Vänner och få sig ett gott skratt.
 
ONE TREE HILL
Och denna har jag sett några ströavsnitt av på tv också i några år men nu bestämde jag mig för att börja samla på denna underbara serie som jag har 4 säsonger av och det blir bara bättre och bättre med grymt mycket spänning,romantik, vänskap, svek osvosv, ett vanligt tonårsgäng!
 
 
SEX AND THE CITY
( opps, stor bild..)
Denna serie har jag faktikst aldrig haft riktigt "sug" till men så fick jag HELA boxen av mamma i födelsedagspresent och började kolla på den och blev stört kär i den! Så grymt rolig men ändå "seriös" eller vad man ska säga, men man får inte vara blyg för sex eller nåt sånt för det förekommer hela tiden, hehe!
 
SuperNatural
Denna serie fick jag på min förra födelsedag tror jag det var, eller om det var någon jul sedan! Det är en lite skräckserie eller vad man ska säga och måste säga att tycker dom är lite galet snygga,söta,gulliga osvosv. Här har jag 5-6 säsonger typ tror jag ;)
 
Desperate Housewives
 
 
Och denna, sista av mina "topp 5" , började samla på dom nu på min födelsedag och har 2 säsonger och ska åka och köpa fler snart.
 
Och dom står inte i ordning om det är någon som bryr sig ;) Hahaha. Men sen finns det ju tusen andra serier så som Two and a half men, Criminlaminds, CSI, How I meet your mother... Skulle kunna räkna upp en massa men nu är det så att jag inte orkar, hehe, men som sagt, jag älskar verkligen serier, jag föredrar ju hellre några avsnitt ev en serie än en film faktiskt.
 
Nu ska jag inte tjöta på mera här utan gå och göra något av mitt liv :))
Tjohej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0