Crawling back to you

Halloj i regnet!
Igår drog jag, Larsson, Backman och Moa till Göteborg för att kolla Rix fm festivalen! Fick även träffat Malin från 9E klassen, så kul att träffa henne! Var iallafall grymt bra väder, dock blev det sjukligt varmt när man stod och trängdes med alla människor, så ja, man var ganska gött varm ;) Bra artister också tycker jag allt så det var jätte kul, bättre än förra året. Sen kom jag gem runt 20 och då åt jag min brömda brie och salamimacka <3 <3 <3 mumsigt! Sen lite oth, haha fyfan va jag känner att i varenda inlägg så skriver jag att jag har eller ska kolla på det :D Nörd...
Idag skulle jag träffat gosen men så fick han någon viktig träning som han inte kunde missa tydligen så det får bli en slapp dag hemma istället, men klagar inte på det heller!
Vaknade av att det åskade som sjutton imorse, lite speciellt väckning sådär ;) Jaja, nu orkar jag inte skriva något mer för det finns inget mer att säga :D Ha en bra dag i regnet!
 
Tjohej!
 
Bild från i höstas i skolan, haha har man tråkig humor om man sitter och skrattar år sig själv när man ser ut såhär? hehehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0