Åh ögonen går i kors!

Halloj!
Nu på kvällen har jag bara chillat, kollat på lite OS, ätit god mat, duschat osvosv. Sen sa mamma något "skämt" om några paddor och våran damm och då började jag skratta så jag lipa, herregud va trött man var då! Hehe.
Men nu ska jag faktiskt ta och nana lite, ska in till stan imon igen, hehe, jag är där ganska ofta nu känner jag menmen, det är sommarlov så man får bränna lite pengar ;) Dock är det typ bara på mat just nu.. hihi, men man måste ju överleva ;)
 
Tjohej :)
 

Pallar inte go bild! Men såg ni finalen i 200m? Asså man blir lika förvånad över hur jäkla snabb både Usain Bolt och Yohan Blake är, seriöst... Det ser ju ut som om dom joggar medans alla andra kämmpar för sitt liv, grymma killar som verkar vara cpsköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0