Åh helg, underbara helg!

Halloj! Idag är det fredag vilket är sååååååå himla härligt :D Dock har vi världens sämsta dag på fredagar menmen, man får tänka på allt sköj efter skolan! Och kan säga att jag har sån träningsvärk idag va, speciellt överkroppen... Benen börjar komma nu vilket gör lite väl ont :o hehe. Nu har jag iallafall gjort iordning mig lite och väntar på min pöjk som kommer hit om en stund, ska bli kul att träffas igen känner jag. Och till något helt annat... så typ 70m från vårat hus är det maaassa husbilar, husvagnar osvosv som står och varför? jo, det ska tydligen vara cirkus här ikväll :s Dom som har varit i VB vet att det inte har så stora ytor, förstår mig inte på det :o Får nog ta en tur dit bort sen och se hur fasen dom hade tänkt! Hhaaha, menjaja, nu ska jag dra mig :D Ha en bra kväll, får se om jag skriver sen igen eller imon :)
 
Tjohej!
tjooollaahaopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0