You do know how to break a heart!

Asså känner att jag inte har nåt liv just nu, :) ansiktsmask tror jag det får bli och en dusch, mmmmmm gött :) Sitter nog på min absoluta favorit plats i huset tror jag, i tv rummet vid som stora fönstrerna, sitter på stolarna med kuddar och kan bara kolla ut genom mörkret och drömma mig bort! Åååååh va skönt det är ibland asså.
Ska göra en topp 5 grej nu! Kommer bara inte på vad... Jo, vi tar fem grejer jag önskar att en kille ska ha/vara! :D

- Omtänksam, bry sig om en
- Man ska kunna vistas ute bland vänner, på stan osv
- Är ju ett måste att dom ska ha goo parfym (a) finns ju inget goare än det, hehe
- Man ska kunna vara sig själv med killen
- ett + egentligen, men vältränad är ju inte helt fel ;) hihi



Trött och smått deprimerad tjjej, fråga mig inte varför, allt känns bara konstigt nu!

Tjohej på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0