Trying not to love you

Tjolahopp! Så då har jag duschat och gjort mig fräsh :') gött är det :D Sitter i soffan och har dom största högtalarna på och lyssnar på Nickelbacks nya skiva, med pappa :D Kul och så jäkla underbart bra är skivan va! Hjälpes!
Jag och Anton ( min granne ) Kom på att vi är lata men fräscha, bara så att alla har koll på det menar jag, kan ju vara bra att ha koll på osv :)  Hahahaha, så störda är vi. Nu ska jag ta te och macka! Sen blir det tv med antagligen te och pepparkakor :D:D yey, typ love life nu! Jaja, då säger jag väl så,

tjohej :D


Hehe, typ före duschen! Ser ut som att jag har jätte spetsig haka, men det är håret som ligger över ;) Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0