Trötter...

Så då var man hemma efter en lång men rolig dag !
Dagen började med att jag skulle bort till farmor och farfar och säga hej, men dom var inte hemma så jag fick sitta på stationen och vänta i en halvtimma för att sedan dra in till max och tjocka sig med Therese. Sen gick vi till stan där jag äntligen hittade min vinterjacka :D glad tjej här!
Sen drog jag och tränade, gjorde iordning mig+duscha och sen stack jag, mamma och pappa till Momenti här i såsen, mycket gott, men vi åt och dom drack kaffe, och det inom 20 min! Galet go snabbmat ;)
Sen det sista för dagen blev att dra ner till Nolhagahallen för att kolla bror min som spelade kvartsfinal i kycklingcupen, där dom vann på sudden death (stavning), grymt!
Sen väntade semifinal där dom vann med 4-1 :D Och sebbe gjorde ett mål (a) stoltsyster här :D
Sen var det även i kvartsfinal matchen då dom mötte Holmalund, och då va det en tyst minut för en pappa som hade en son i Holmalund som hade dött inatt... Usch fyfarao va hemskt ! R.I.P

Men förövrigt så har dagen varit grym,grym,grym :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0