trlalalala

Tjenare goingar :D

Nu har mormor och morfar åkt för denna gången :( så jäkla kul att träffa dom eftersom att dom bor 1 timma bort och man träffas nästan aldrig! Dom kom iallafall upp för att kolla på Sebbe (brorsan) som skulle spela final i kycklingcupen, dom skulle möta Lerum... Tiden gick och vi blev sura för att tränarna inte bytte ut dom bästa i laget så Sebbe fick spela dom sista 10 sek -.- Väldigt tråkigt måste jag säga! Menmen, det blev sudden death (igen) där dom tillslut fick in bollen och AIF;s p14 tog hemma det iår :D så dom fick medalj, en t-shirt och sen såklart en grillad kyckling!

Sen såg vi även på AIF-Holmalunds p16, hade några i varje lag från klassen så det var kul att se och båda lagen var grymt duktiga måste jag säga :D Men vinsten blev 1-0 (på sudden) för AIF, så dom lär väl inte vara så glada imon i skolan ;) Ska försöka vara tyst och inte säga något retsamt (aaaa)

Min dag har väl bara varit först att jag då kollade idol, städade lite snabbt och sen drog in till cupen, men det är lika kul varje gång! Hihi, sen ett + när dom gamla kommer, man får ju alltid pengar :D hehe, men dom lär ju gå till julklappar som jag och Sofia ska dra och köpa snart tror jag :D Kul och mysigt! Fattar inte vart alla pengar tar vägen ibland asså...

Men aja, vi hörs väl senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0