Tjobre...

Har inte hunnit skriva något idag, men har ju faktiskt ett liv och det har varit fullt upp HELA dagen!
Började dagen med att försova mig så gick upp 6.45 och skulle gå hemifrån 7 :D kändes ju bra med en kvart på sig! Fick iaf ätit frukost i skolan. Sen var det spanska, ganska standard segt, sen företagsekonomi där vi bara fick reda på vårat projektarbete osv, fick sluta tidigare! Sen rast i 2 timmar, och sist men inte minst privatjurridik, gick väl helt okej! Roligast var ju ändå när Lennart ( min mentor) kom in i klassrummet och bara skulle "kolla" till oss och så går han mot Malin och hav skriker, Älsklings Malin!! asså vi dog ju lite av skratt om man säger så! HAHAHA. Sen efter skolan drog jag med Amanda hem, vi åt, och det visade sig att vi hade ätit deras hundsmat.... eller aa deras rester som vi inte skulle ätit egentligen ;) Bra där! Sen pluggade vi företagsekonomi (prov på fredag) Sen fick vi skjuts till hälso så gick vi på CXWORX 30 min, sen skulle hon sola och jag satt och stirra på tvn en stund, haha, sen när hon var klar körde vi gym ca 20 min, sen skulle vi på yoga -.- fyfan, det varade iaf i 1 timma, fast tiden gick sjukt snabbt! Men jisses vilken träningsvärk vi kommer ha imon eller! Gjorde det endast för en viss ****** ville att Amanda skulle lära sig det så hon kunde lära honom, och då drog hon med mig också! Men aja, det gick la bra men det var som sagt sjukt jobbigt, värre än vad jag trodde att det skulle vara! Sen kom mamma och hämtade oss och körde hem henne, så åkte vi hem och nu har jag duschat och ätit, ska snart sova, riktigt trött!

Men ni får la ha det super bra så hörs vi säkert imon!
Puss och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0